14.05 Четвер
Природознавство
Тема. Вода - руйнівник чи рятівник? Печери.
С.167 - 168. Читати, відповідати на питання.
Літературне читання.
Читай свою книгу.
Українська мова.
Тема . Повторення. Речення.
С 42, впр.81.
Спиши. Знайди у вправі спонукальні речення. Підкресли їх.
Пригадай! За метою висловлювання речення бувають розповідні, питальні, спонукальні.
Спонукальні речення закликають до якоїсь дії.
Наприклад. Діти, пишіть старанно.
Бережіть своє здоров'я.
Якщо речення висловлюються з особливим почуттям, то вони стають окличними. Окличними можуть бути розповідні, питальні і спонукальні речення. У кінці окличних речень ставиться знак оклику ! .
Природознавство
Тема. Вода - руйнівник чи рятівник? Печери.
С.167 - 168. Читати, відповідати на питання.
Літературне читання.
Читай свою книгу.
Українська мова.
Тема . Повторення. Речення.
С 42, впр.81.
Спиши. Знайди у вправі спонукальні речення. Підкресли їх.
Пригадай! За метою висловлювання речення бувають розповідні, питальні, спонукальні.
Спонукальні речення закликають до якоїсь дії.
Наприклад. Діти, пишіть старанно.
Бережіть своє здоров'я.
Якщо речення висловлюються з особливим почуттям, то вони стають окличними. Окличними можуть бути розповідні, питальні і спонукальні речення. У кінці окличних речень ставиться знак оклику ! .
Комментариев нет:
Отправить комментарий